Home
Prev
Next

Wat is VOIP

VoIP staat voor Voice over IP. VOIP van CTI Solutions biedt u de beste oplossing voor (hosted) internet telefonie , voor standaard en maatwerkoplossingen voor uw telefonievraagstukken bieden bij hosted en op locatie oplossingn. Met A kwaliteit maar wel tegen zeer gunstige tarieven.
Wij leveren hosted en on premise oplossingen om tegemoet te komen aan uw telefonie wensen.
Op zoek naar maatwerk voor uw bereikbaarheid? Neem contact met ons op.

Lees verder
 

CTI HOSTED SMS

 

Binnen een minuut een sms bericht afleveren bij honderden werknemers met CTI Hosted SMS.
Ideaal voor berichtgeving van calamiteiten, rooster wijzigingen, automatische alarmeringen of ‘’No Show’’ diensten. New CTI Solutions is gespecialiseerd in op maat sms oplossingen voor zowel grote als kleine bedrijven/instellingen. CTI Hosted sms wordt al gebruikt door gemeenten, ziekenhuizen, geldtransporteurs en de brandweer.

Lees verder
 

Unified Communications

Samenvoegen van berichtenstromenTegenwoordig zijn er steeds meer verschillende soorten van communicatie binnen een bedrijf. Denk aan email, vaste werk telefoons, prive telefoons, mobiele telefoons,fax en internet.

Esnatech is een UC(unified communications) cliënt die er voor
zorgt dat al deze soorten van communicatie naadloos met elkaar samen werken. U en uw werknemers zullen vaak op
verschillende plaatsen bereikbaar zijn. Esnatech zorgt dat het altijd duidelijk is wie waar is.
U kunt dus kostbare tijd besparen omdat het altijd direct duidelijk is of en waar iemand bereikbaar is binnen uw bedrijf.



 

 

Support

Verzekerd van alle hulp op elk moment!


CTI Solutions beschikt over

optimaal getrainde supportmedewerkers. U bent dus verzekerd van alle noodzakelijke hulp op elk gewenst moment. Bovendien biedt CTI Solutions service op maat voor  software. Het afsluiten van een servicecontract behoort tot de mogelijkheden, en geeft u de zekerheid van gegarandeerde respons tijden voor uw bedrijfskritische communicatie oplossingen. Ook kunnen wij een update verzorgen van uw software. Wij brengen u daar graag advies over uit.

Voor het slagen van een compleet communicatieproject is meer nodig dan goede producten alleen. Van een gedegen advies en een solide implementatie tot en met het bieden van optimale service en support. Het projectmanagement van New CTI Solutions integreert de elementen van het hele traject zodat u verzekerd bent van een optimale implementatie van de gekozen oplossingen binnen uw organisatie. CTI Solutions biedt drie verschillende service-contracten variërend van telefonische support tijdens kantooruren tot 24-7 on-site garantie.

Vragen? bel +31 (10) 810 6400

 


Aanvraag voor support
Onderwerp*  
Probleem*  
Contact persoon*  
Email*  
Telefoon  
Omschrijving  
Enter the Captcha  
  Reload  

 

Remote support (Windows)

Remote support (MAC)

Op dit moment zijn er geen problemen bekend.

Om een ander probleem te melden neem contact met ons op.

dit kan  via  tel: 010 810 6400.

Buiten kantoortijden is het mogelijk om een bericht 

achter te laten.

iXware Scanning

iXware Scanning gives you the complete freedom to support your business processes; to make (paper) documents part of your digital workflow. iXware Scanning turns your multifunctional into the on-ramp for that digital workflow and makes it truly multifunctional with the full power and functionality of the iXware solution at your disposal.

iXware has added scanning functionality by popular demand. Use your MFP to scan documents to your network or business application.

Scanning with iXware is simple

Scanning_step1 Scanning_step2 Scanning_step3
Simply walk up to the multifunctional device and scan your document using intuitive templates. The iXware Server will convert the document to a text searchable PDF and store it on your company's network or in business applications. You can easily retrieve any scanned document from your desktop computer.

iXware Scanning key features

 

easytostoreEasy to store

Simply walk up to the multifunctional device, select the appropriate scan template from the iXware client, select/answer the question(s) as defined by your organization and iXware will OCR the document and archive the document digitally as a text searchable PDF message or send it to the business application for storage and processing.

 

easytoretrieveEasy to retrieve

Because iXware stores the documents as text searchable PDF files, you can use the Acrobat Reader or any desktop search engine to find the right document. You can search by metadata, such as the answers to the questions entered at the time of scanning, or you can search by content. A supplier name, a customer reference, an address field, an amount… anything will let you find the right document instantly.

 

easytointegrateEasy to integrate

Use iXware’s open standards philosophy to integrate with any business application (ERP/CRM/DM). iXware Scanning gets your documents to where you need them, how you need them.

 

easytouseEasy to use

The user has a single interface on the multifunctional for scanning, faxing and emailing from the device. Email comes free with either Scanning and/or Fax. It’s intuitive. It’s easy!

 

easytoconfigureEasy to configure

The iXware scanning templates provide complete freedom to support your business process. Templates are easy to create and modify. Simply create the relevant questions for the user to answer. Answers can be manually input (alpha/ numeric) or selected from database tables on the Xerox device.

 

easytoexpandEasy to expand

iXware Scanning can easily be expanded with other iXware modules with one plus one equalling more than two. A few examples:

  • Fax and email - Fax and/or Scanning functionality in a single solution and EIP user interface. iXware’s modular structure lets you combine now or add later. iXware Scanning’s OCR functionality adds additional value to the iXware Fax module by letting you store fax messages as text searchable PDF files.
  • XML - iXware’s XML module lets you store scanned documents in business applications such as Document Management, CRM or ERP, but it also lets you generate fax messages from these applications. Use iXware to convert existing digital files on your network or in business applications to text searchable PDF documents.
  • Redundancy / Load Balancing - Deploy iXware’s redundancy and load balancing options for mission critical environments.

Case studie Waterschap Rijn & IJssel

Het waterschap Rijn en IJssel was op zoek naar oplossing om beter bereikbaar te zijn voor interne en externe bellers. Het doel was om de storings / bereikbaarheids diensten bereikbaar te maken via één telefoonnummer zowel binnen als buiten kantoor tijden.

Oude situatie
Extern
Als een klant buiten kantooruren belde werd er voor het hoofd calamiteiten nummer altijd doorgeschakeld naar de twee nummers van de calamiteiten managers. Deze moesten vervolgens in het rooster kijken wie er dienst had. Deze verzochten de dienstdoende medewerker om contact op te nemen met de melder.
Intern
Als een medewerker iemand van een andere afdeling buiten kantooruren wilde bereiken was het vaak lastig de dienstdoende collega te pakken te krijgen, het was niet altijd duidelijk wie er dienst had en het wisselen van een dienst met een collega was heel lastig omdat niet het gehele bedrijf hiervan op de hoogte was. Dit kostte veel tijd en geld.

Nieuwe situatie
Extern
Als een klant buiten kantoor uren belt wordt deze beantwoord door een automatisch telefoonsysteem. Er volgt een keuze menu met 3 keuzes;
‘’Heeft u een klacht of melding over; waterkwaliteteit/hoeveelheid, scheepsvaart /brugbediening of zuivering/rioolgemaal?’’
Afhankelijk van de keuze wordt in het juiste rooster de dienstdoende medewerker opgezocht en wordt er automatisch doorgeschakeld. De beller krijgt direct de juiste medewerker aan de telefoon.
Intern
Ook als een medewerker intern naar een afdeling belt wordt afhankelijk van het rooster van de afdeling de gegevens van de dienstdoende collega opgehaald en wordt vervolgens direct doorgeschakeld.

Werking
Voor alle afdelingen dient een dienstrooster ingevuld te worden. Afhankelijk van de keuze in het menu, of het gekozen nummer bepaald het systeem het rooster en het telefoonnummer van de dienstdoende en verbindt door naar dit nummer. Indien een medewerker niet opneemt dan zijn in het rooster twee extra collega’s als alternatief opgenomen. Voor sommige afdelingen wordt er gevraagd naar de postcode om de juiste regio te bepalen.

Voordelen

Er wordt buiten kantooruren altijd doorgeschakeld naar de dienstdoende medewerker van de juiste afdeling. Klanten worden snel te woord gestaan door de juiste persoon. Medewerkers kunnen elkaar gemakkelijk bereiken zonder te weten wie er dienst heeft, binnen en buiten kantoor uren.Er gaat geen tijd verloren in het zoeken naar de dienstdoende medewerker en er wordt niet meer onnodig doorgeschakeld

Wij gebruiken cookies op onze web site. Sommigen zijn essentieel voor het correct functioneren van de site, terwijl anderen ons helpen om de site en gebruikerservaring te verbeteren (tracking cookies). U kan zelf kiezen of u deze cookies wil toestaan of niet. Let op dat als u onze cookies weigert mogelijk niet alle functies van de site beschikbaar zijn.